[Inverter] Chì hè megliu, chì hè sicuru, chì hè più adattatu per voi

Inverter si riferisce à un dispositivu chì cunverte u currente direttu di bassa tensione di a bateria di almacenamento in corrente alternata 110V o 220V per furnisce l'energia à l'apparecchi domestici.Hè bisognu di a bateria di almacenamento per furnisce u putere per pruduce corrente alternata.L'alimentazione di l'inverter si riferisce à tuttu u sistema di alimentazione di l'inverter cù l'inverter, a batteria è altre cunnessione necessarie.
NOVU ARRIVATI

1,Alimentazione esterna

1. L'alimentazione esterna hè una fonte d'energia di almacenamento d'energia portatile multifunzionale cù una batteria di lithium-ion integrata, chì pò almacenà l'energia elettrica è hà un output AC.L'alimentazione esterna MARSTEK hè una tale fonte d'energia di almacenamento d'energia.Hè equivalente à una piccula stazione di carica portatile.Hà e caratteristiche di pesu ligeru, alta capacità, grande putenza è portabilità, è pò esse usatu in interni è fora.

2. Capacità è putenza.A dimensione di a putenza determina u tipu è a quantità di l'apparecchi elettrici chì ponu esse guidati da l'alimentazione di almacenamiento d'energia.A più alta a putenza, u più equipamentu elettricu chì pò esse purtatu da l'alimentazione elettrica, è più l'utilizatori di l'apparecchi elettrici ponu sceglie di utilizà fora.A capacità di putenza si riferisce à a putenza chì pò esse almacenata da l'alimentazione, chì determina a durata di l'energia dispunibule.A più grande a capacità, u più abbastanza u putere hè, è u più longu u tempu di usu hè.

3. Campo d'applicazione.Ualimentazione elettrica esternahà una larga gamma di applicazioni.Ùn pò micca solu esse aduprata in casa cum'è alimentazione d'emergenza per alimentà grandi apparecchi domestici cum'è lampade di scrivania, forni à microonde, frigoriferi, ma ancu esse aduprata in diverse scene all'aperto, cum'è campeghju all'aperto, trasmissioni in diretta all'aperto, travagliu d'uffiziu all'aperto, sparà all'apertu, iniziu d'emergenza di l'automobile, custruzzione all'apertu, è parechje altre scene cù un grande cunsumu di energia.U scopu di l'applicazione di a putenza mobile hè relativamente chjuca, è pò furnisce solu l'energia per i picculi prudutti digitali di u portu USB, cum'è telefoni cellulari, MP3, cuffie Bluetooth, tablette, etc.
NOVU ARRIVATI

2、 Puderà scuntrà l'usu di i dispositi elettronici mobili, carricà i telefuni mobili, camere, tablette, laptops, lampade di illuminazione, walkie talkie, droni, fanali chjuchi è altri dispositi.

3、 Perchè a freccia d'usu ùn hè micca alta, hè guardatu in casa per un bellu pezzu, chì di solitu ùn esige micca mantenimentu è ùn hè micca dannatu dopu un longu tempu di almacenamiento.Hè abbastanza sicura per mette in casa senza alcunu periculu potenziale per a sicurità.
NOVU ARRIVATI

A sicurità di i prudutti di a bateria hè principarmenti riflessa in dui aspetti: prima, ùn ci hè micca periculu d'esplosione è di focu quandu si mette in casa;siconda, quandu hè usatu fora, hè inevitabbile chì u tempu sarà overheated, o ancu piova di colpu, o ùn sarà danatu quandu si casca in l 'acqua.Sì sti dui funzioni ponu esse rializatu, hè un qualificatualimentazione elettrica esterna.Per via di sta sicurità, diventeremu un pruduttu eccellente per l'integrazione civile militare in 2021.

 

 


Tempu di post: 14-10-2022