Analisi approfondita di l'industria di l'utensili di energia, quattru colli di bottiglia maiò à esse rottu

Cum'è un strumentu meccanizatu, l'utile elettricu hà i vantaghji di una struttura ligera è un trasportu còmode è usu.Cum'è u strumentu hardware più utilizatu in a sucietà sana, hè statu largamente utilizatu in diversi campi.In l'ultimi anni, l'industria di l'utensili energetichi hà dimustratu una tendenza di sviluppu rapidu.In u mercatu domesticu di l'utensili d'energia, a vendita di l'utensili domestici hà cuntatu u 90% di a vendita tutale, mentre chì diversi prudutti di marca impurtati sò solu 10% di a quota di u mercatu.In u mercatu di l'uttellu straneru, u rapportu di fabricazione di u mo paese cuntinueghja à espansione, a Cina hè diventata una basa di pruduzzione straniera di l'uttellu, è l'industria hà un grande putenziale di sviluppu.

Per mantene una tendenza di sviluppu rapidu in l'industria di l'utensili di u mo paese, hè urgente di sfondà i seguenti colli di bottiglia:

1. Paragunatu cù l 'altu livellu in u mercatu internaziunale, u me paese putenza strumentu pruduzzione tecnulugia è u livellu di gestione hè bassu, è a funzione prodottu hè unicu.Per diventà più grande è più forte in a cumpetizione di u mercatu internaziunale, hè urgente per espansione a quota di u mercatu mid-al-high-end, è a cumpetitività di u mercatu internaziunale di i prudutti deve esse più migliurata.

2. A causa di i barrieri di entrata bassu di l'industria di l'uttellu di u mo paese, l'investimentu in l'innuvazione indipendente, a ricerca è u sviluppu di u produttu, a cultura di a marca, etc.A cuscenza di i prudutti di l'uttellu di energia cù diritti di pruprietà intellettuale indipendenti in u mercatu internaziunale hè luntanu da abbastanza.Marketing internaziunale A reta ùn hè ancu stata stabilita in modu efficace.E capacità d'innuvazione indipendenti è a cuscenza di a marca deve esse rinfurzata.

3. L'esportazione di u cummerciu esteru hè affruntatu una situazione severa, è u prezzu di a materia prima hà risuscitatu, facendu chì u costu di produzzione di l'arnesi elettrichi cuntinueghja à cresce, è u benefiziu di l'esportazione di i prudutti hè in calata.Inoltre, l'apprezzazione cuntinuu di u renminbi hà fattu l'esportazione di l'utensili d'energia ancu peghju.Ci hè ancu parechje difficultà per esse superatu se l'industria di l'attrezzi di u mo paese vole ottene novi risultati in l'espurtazioni di u cummerciu esteru.

4. In l'ultimi anni, u statutu di u mo paese cum'è un grande exportatore di arnesi energetichi hè statu sempre più sfidau da i paesi in via di sviluppu.U livellu di a tecnulugia naziunale è a gestione hè stata migliurata in una larga misura, è u costu di u travagliu è di a materia prima hè relativamente bassu, chì hà purtatu l'industria di l'uttellu di u mo paese cù una grande pressione competitiva, a cumpetizione internaziunale hè diventata sempre più feroce.

Sicondu u "2021 China Electric Tool Market Analysis and Research Report", u mercatu di l'utensili elettrici di u mo paese hè maturu ghjornu per ghjornu, è a cuscenza di a marca è l'effettu di a marca seranu prominenti.In i prossimi anni, a parte di l'attrezzi elettrici domestici crescerà più.Cum'è a dumanda di arnesi di energia cuntinueghja à calà, prumove a pruduzzione è u funziunamentu di l'imprese relative in u mo paese per sviluppà in una direzzione favurevule, è e prospettive di l'industria sò promettenti.

 


Tempu di Postu: 16-Nov-2021