Quantu di i 9 tippi di lampade cumunimenti usati per l'illuminazione esterna sapete?

1. Luce stradale

A strada hè l'arteria di a cità.U lampione di strada furnisce principalmente illuminazione notturna.A lampadina hè una facilità di illuminazione posta nantu à a strada per furnisce a visibilità necessaria per i veiculi è i pedoni di notte.I luci di strada ponu migliurà e cundizioni di trafficu, riduce a fatigue di u cunduttore, migliurà a capacità di a strada è assicurà a sicurezza di u trafficu.Bellu aspettu, decoru forte, grande zona di illuminazione, bonu effettu di illuminazione, fonte di luce cuncentrata, luce uniforme, abbagliamentu chjucu, faciule da cuntrullà è mantene, in generale 6-12 metri d'altezza.
Lampada da campeghju

Lochi applicabili: autostrade, cavalcate, parcheggi, stadi, cantieri di merci, porti, aeroporti è piazze di divertimentu publicu.

2. Lampada di cortile

Giniralmenti, lampi di illuminazione stradale all'apertu sò menu cà 6m, è i so cumpunenti principali include: surghjente di luce, lampade, bracciu lampada, palu lampada, parti incrustati di fundazione flange, 6 pezzi.Per via di e caratteristiche di u lampu di giardinu, hà a funzione di bellezza è di decoru l'ambiente.Hè ancu chjamatu lampada di giardinu di paisaghju.

Lochi applicabili: illuminazione esterna in corsia lenta urbana, strada stretta, zona residenziale, attrazione turistica, zona residenziale, parcu, campus, giardinu, villa, giardinu botanicu, piazza è altri lochi publichi.L'altezza di a lampada di cortile include generalmente: 2.5m, 3m, 3.5m, 4m, 4.5m, 5m è 6m.

3. Lampada di prato

Cum'è u nome implica, hè una lampada appiicata à u prato.I materiali di u corpu di lampa di prato includenu ferru (acciaio Q235), materiali in lega d'aluminiu chjamati aluminiu (altri elementi metallici anu da esse aghjuntu per via di una durezza insufficiente di l'aluminiu), l'acciaio inossidabile (i mudelli cumuni sò 201 è 304), ramu, marmura, legnu, resina. , ferru, etc.

A tecnulugia di trasfurmazioni di a lampa di prato include: taglio laser + lettu pieghevole più saldatura per furmà stampi di casting in sabbia: ghisa è ghisa d'aluminiu è fusione di rame, stampu di metallo di fusione: ghisa (materiale sottile) è ghisa d'aluminiu, muffa di resina, solidu. machining lignu, marmura machining, etc;

Trattamentu di a superficia: generalmente spruzzate plastica o pittura, spruzzate pittura esterna, è anodizà a superficia d'aluminiu prima di spruzzate plastica o trattamentu di pittura;Lampada da campeghju

I materiali di trasmissione di luce includenu: vetru PMMA imitazione marmura PE PO PC, etc.I fonti di luce cumuni di i lampi di prato includenu lampade à risparmiu energeticu, bolla di granu LED, lampadina LED T4 / T5 tubi fluorescenti LED;Metudu di fissazione: i viti di espansione sò generalmente usati per a fissazione, è e cage di u pianu ponu ancu esse fatte si l'ospiti volenu fà;Metudu cumunu di fissazione di a fonte di luce: equipatu cù tappu di lampada in ceramica E14 E27 o staffa di cravatta T4 / T5;L'aluminiu fusatu è l'aluminiu in sabbia sò tutti dui pruduciuti da stampi cù dimensioni fissi.

Lochi applicabili: Dapoi u so sviluppu, i lampi di prato sò stati largamente utilizati in parchi è lochi scenici, cumunità nobili, ville di giardinu, piazze è spazi verdi, attrazioni turistiche, resorts, campi di golf, illuminazione di spazi verdi abbellimenti di piante d'impresa, illuminazione di spazi verdi residenziali. , strade pedonali cummirciali è altri stili sicondu diversi ambienti d'usu è disinni.Hà derivati ​​diversi tipi, chì sò divisi in sei categorie: lampade di prato europee, lampade di prato mudernu, lampade di prato classicu Lampada di prato antifurtu, lampa di prato di paisaghju è lampa di prato LED.

4. Lampada di paisaghju

L'altezza hè generalmente 3-15 m.I so cumpunenti principali includenu diverse fonti di luce, materiali trasparenti, corpi di lampade, flange plates, fundazioni embedded parts, etc. Per via di a so diversità, bellezza, bellezza, rappresentanza è caratteristiche architecturale di beautifying è decorate l'ambienti, hè chjamatu lampada di paisaghju.

Lochi applicabili: lago, zona residenziale, attrazione turistica, zona residenziale, parcu, campus, giardinu, villa, giardinu botanicu, piazza grande, strada pedonale è altri lochi publichi.

5. Lampada intarrata

Lampadari sò largamente usati in u campu di l'illuminazione scientifica è tecnologica in Cina.Perchè hè intarratu nantu à a terra per l'illuminazione umana, hè chjamatu cum'è lampada.Ci hè dui tipi di fonti di luce: fonte di luce ordinaria è fonte di luce LED.A fonte di luce LED d'alta putenza è a fonte di luce LED di bassa putenza sò generalmente monocromatici.U corpu di lampa hè generalmente circular, quadratu, rettangulare è arcu, è a fonte di luce LED hà sette culori.U culore hè assai brillanti.

A lampada sotterranea LED adopta un corpu d'aluminiu fusu di precisione, un pannellu lucidatu in acciaio inox o un pannellu in lega d'aluminiu, un giuntu impermeabile di alta qualità, un anellu di guarnizione di gomma di silicone, un vetru rinfurzatu à rifrazione multi-angle à arcu, chì hè impermeabile, a prova di polvere, a prova di perdite è resistente à a corrosione.Forma simplice, forma compatta è delicata, lega d'aluminiu, corpu di lampada in acciaio inox, vetru temperatu di 8-10 mm di spessore, coperchio di PC.

Lochi applicabili: piazze, ristoranti, ville private, giardini, sale di cunferenza, sale d'esposizione, abbellimentu di l'ambiente comunitariu, bar di scena, centri commerciali, sculture di parcheghju, attrazioni turistiche è altri posti per a decorazione di luce.

6. Lampada di muru

A fonte di luce di a lampadina di u muru hè in generale una lampada à risparmiu energeticu.I materiali sò generalmente in acciaio inox, prudutti d'aluminiu è prudutti di ferru.Spray elettrostaticu nantu à a superficia di u corpu di a lampada.U corpu di lampade hè generalmente saldatu cù ferru pianu.Installazione simplice, mantenimentu convenientu è cunsumu d'energia bassu.In generale, a fonte di luce hè una lampada à risparmiu energeticu.Dopu a spruzzatura elettrostatica, a superficia di u corpu di a lampada hè luminosa è pulita, cù una luminosità uniforme è forti esigenze di prestazioni anti-corrosione.Durante a stallazione, ci sò generalmente quattru viti per riparà, è ci hè abbastanza forza per riparà.

Locu applicabile: generalmente situatu in a cumunità, parcu, o capu di colonna, assai apprezzatu.

7. Floodlight

Un floodlight hè una luce chì specifica chì l'illuminazione di a superficia illuminata hè più altu ch'è quellu di l'ambienti circundante.Hè ancu chjamatu spotlight.In generale, pò scopu in ogni direzzione, è a struttura ùn hè micca affettata da e cundizioni climatichi.

Lochi applicabili: posti di travagliu di grande spaziu, contorni di edifiziu, stadii, passaggi, monumenti, parchi, letti di fiori, etc. Per quessa, quasi tutti l'apparecchi di illuminazione di grandi spazii esterni ponu esse cunsiderati cum'è lampade di proiezione.L'angolo di u fasciu in uscita di a luce di inundazione hè largu o strettu, è a variazione hè 0 ° ~ 180 °.U fasciu di u searchlight hè particularmente strettu.

8. Lampada di muru

A lampadina di muru hè ancu chjamata lampada di proiezione LED lineare.Perchè a so forma hè longa, hè ancu chjamata luce di linea LED.I so paràmetri tecnichi sò basamenti simili à i lampi di proiezzione LED.In cunfrontu cù a lampada di proiezione LED cù struttura circular, a lampada di muru LED cù struttura di striscia hà un megliu effettu di dissipazione di calore.
Lampada da campeghju

Locu applicabile: Hè principarmenti utilizatu per a decorazione architettonica è l'illuminazione, è ancu per delineà edifizii à grande scala!U LED hè largamente utilizatu per via di u so risparmiu d'energia, alta efficienza luminosa, culori ricchi, longa vita è altre caratteristiche!

9. Riferimentu di u prezzu di u mercatu di lampa di prato:https://www.urun-battery.com/


Tempu di post: 25-oct-2022